ЩО ТАКЕ ОСВІТА У СФЕРІ ІМЕРСИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ? (Історія Успіху)

Історія, вочевидь, підтверджує той факт, що міждисциплінарний підхід в освіті працює задля розвитку та інновацій.

 

Навчання на філософському факультуті Національного Університету ім. Т.Шевченка, вивчення політичної науки та інтерес до сучасних підходів в освіті дали на виході вдале поєднання знань, вмінь та досвіду, з допомогою якого можна створювати сучасний якісний продукт для розвитку інших в інтерактивній формі.

 

Мова йде про навчання імерсивним технологіям. Саме на такій формі освіти спеціалізується Уляна Автономова, яка працює головним проектним менеджером з освіти в Sensorama Academy.

 

Що ж таке освіта у сфері імерсивних технологій? – Це розробка проектів з використанням технологій віртуальної та доповненої реальності. Sensorama разом з командою у партнерстві з Lenovo Ukraine, відкрили Sensorama Academy – інноваційну освітню платформу, що розташовується в UNIT.City. Академія буде готувати спеціалістів з імерсивних технологій у форматі короткострокових курсів. Планується набір на курси з розробки VR|AR, 3D-моделювання та зйомки у 360.

 

“Ми бачимо як динамічно розвивається ринок технологій віртуальної та доповненої реальності та розуміємо, що від навичок наших спеціалістів залежить якість проектів компанії, тому почали шукати формат навчання відповідно до стандартів ринку. Наш перший крок полягав у наборі інтернатури, що проходила три місяця. З набору працевлаштували 70% інтернів у компанії. Наступний крок – освітній проект, який готуватиме спеціалістів з імерсивних VR|AR|MR технологій як для України, так і світу”, – прокоментував відкриття академії Сергій Терещенко, співзасновник Sensorama Lab.

 

Переваги Sensorama Academy полягають у навчанні від практиків, проектній діяльності та можливості працевлаштуватись студентам як в компанії Sensorama Lab, так і в інших партнерських організаціях. Коли індустрія технологій доповненої та віртуальної реальності розвивається, а спеціалістів на ринку праці не вистачає, то найкращим рішенням цього питання стає освітній проект.

 

Про зону впливу та міру відповідальності дивіться в інтерв’ю Ольги Ксьонз з Уляною Автономовою, яка була учасницею програми “Молодь Змінить Україну” та вивчала досвід державотворення та сферу освіти Швеції у 2015 році.

Відео підготував: Олександр Дяченко

“Програма Фонду Родини Богдана Гаврилишина “Молодь Змінить Україну” допомогає розкрити лідерський потенціал.

Участь у програмі “Молодіжний Делегат від України до ООН” дала поштовх до створення громадської організації та розвитку інших молодих людей” – Уляна Автономова

 

Окрім професійної діяльності у сфері освіти імерсивними технологіями Уляна активно приймає участь у запуску Менторської програми.

 

“Про менторство зараз говорять багато, програм для менторства можна знайти чимало: від фондів, громадських організацій та навіть посольств.

Сама беру участь у міжнародній менторській програмі Telemachus, мій ментор Charles Crawford, британський дипломат з 28-річним досвідом роботи, який виграв Cicero Award за написання промов колишньому голові M16 та CEO ecoLegacy у 2016 та 2017 роках”  – Уляна Автономова.

 

Спілкування з ним та цьогорічними Молодіжними Делегатами до ООН наштовхнуло на ідею створення програми менторства для молоді в Україні – “14:35 – Твоя програма менторства . 

 

Програма створена для молодих людей, які зараз мають зробити перший свідомий та дуже важливий вибір — вступити або не вступити до ВНЗ, обрати програму та вектор власного розвитку. Пам’ятаючи власні хвилювання, думки та перші кроки у професійній площині, хочемо підтримати зовсім юних хлопців та дівчат. Наша програма вирізняється тим, що це менторство peer-to-peer, тобто рівний рівному. Якщо у вас є знайомі у віці від 14 до 20, то розкажіть їм про програму, можливо вони саме зараз у пошуках підтримки та ментора.

 

Матеріал підготовлено під час проведення дослідження, результатом якого став RESEARCH AND INFORMATION REPORT on the Young Generation Will Change Ukraine (or Molod Zminyt Ukrianu – MZU) Program Alumni Association, 2018.

Автор колонки “Історія Успіху”: Юлія Харченко