Ренесанc Міст – проект розвитку українських міст та містечок

30 липня 2016 р. на ЄвроПікніку Фонду Богдана Гаврилишина Романом Мельником та Володимиром Антківим було анонсовано новий проект Асоації – “Ренесанс міст“.

Проект Ренесанс міст спрямований на вивчення найкращих практик українських міст у різних сферах, що допоможе виробити рекомендації для вибраних міст і здійснити їхню трансформацію, за допомогою впровадження комплексних стратегічних рішень та програм. Рушійною силою проекту будуть учасники Асоціації програми Фонду Богдана Гаврилишина “Молодь змінить Україну”.

Найближчі поїздки:

13 серпня – Тернопіль

10-11 вересня – Вінниця

17-18 веренся – Івано-Франківськ

Етапи розвитку проекту:

1. Школа із брендингу міст та територій. 

Для усіх зацікавлених у створенні урбаністичних брендів та маркетингу територій і міст буде проведено школу, яка навчить мистецтву перетворення невідомих чи занедбаних міст у потужні міжнародні бренди. 

2. Визначення графіку відвідування і списку міст. 

Учасники самоорганізовуються  і вирішують коли, куди і на скільки часу вони поїдуть у певний населений пункт. 

3. Visiting 

Найбільш смачний етап. Групи учасників приїжджаючи в місто, в першу чергу вивчають його як туристи та гості, щоби оцінити весь потенціал, виявити проблеми, відчути місто, нащупати його імпульси, позитиви та проблеми.

4. Branding.

Група збирається ввечері на брейншторм і створює приблизну стратегію розвитку міста за такою схемою:

  •         Вибрати три основні фокуси розвитку міста (туризм, ІТ, індустрія, МСБ, креатив)
  •         SWOT аналіз міста.
  •         Маркетинг дослідження і пропозиції.
  •         Дешевий та ефективний PR.
  •         Онлайн-маркетинг

5. Зустріч з місцевими активістами та міською владою. 

Зустрічаться із міською владою (якщо вдасться хостам про це домовитися) та з місцевими молодими політиками і громадськими активістами.

знайомляться, пропонують долучитися до розвитку бренду візії і стратегії міста.

суть етапу 5 – зростися з місцевими активістами і владою, щоби розвинуті ідеї передавати на доопрацювання і втілення.

6. Розвиток та закріплення. 

Адвокасі кампанії із впровадження змін у тих містах, пошук грантів, робота в полі, дослідження, краудфандинг, тощо.

  • Поїздка ще раз в якості спікерів на певні івенти
  • Поїздка групою для продовження роботи над брендуванням міста
  • Заохочення інших людей до поїздки у це місто.

7. Розширення території. 

Залучення до міста/містечка навколишніх сіл чи історичних місцевостей щоби розробляти ширший і стійкіший бренд – регіоналізація. Створення економічних стимулів розвитку міста через еко-брендинг, залучення прямих іноземних інвестицій, внутрішніх інвестицій, проведення заходів-конференцій-фестів